Kekuatan Hati

Ya Allah, Engkau mengetahui bahwa hati-hati ini telah berhimpun dalam cinta
pada-Mu, telah berjumpa pada menunaikan ketaatan pada-Mu, telah bersatu dalam
berdakwah untuk kembali pada-Mu, telah berpadu dalam membela syariat-Mu.
Kukuhkanlah ya Allah ikatannya. Kekalkanlah cintanya. Tunjukilah jalan-jalannya.
Penuhilah hati-hati ini dengan nur-Mu yang tidak pernah pudar. Lapangkanlah
dada-dada kami dengan limpahan keimanan kepada-Mu dan keindahan bertawakal di
jalan-Mu.


Ameen ya rabbal alamin.

Wednesday, February 16, 2011

Niyaz dah sihat. Alhamdulillah....

Lepas 3 hari demam, akhirnya pada hari selasa dan rabu niyaz dah makin sihat. Alhamdulillah....Kemarin Niyaz dah pun menjalani rutin hariannya. Ikut Mummy n Papa p kedai. Nak buat mcm mana kan dah x ada orang nak jaga dia. So, only 1 way, ikut Mummy n Papa la. Nasib baik la kami keje sendiri. boleh jugak bw anak ke kedai time emrgency. Alhamdulillah...

Pagi ni kelas something wrong somewhere. Student yang sepatutnya menghadirkan diri pagi ni tiba-tiba x datang datang. Saya dah try call n sms. Tapi, hasilnya.... tak dapat. Dia off hp. 2 2 nombor pulak tu....xpala maybe dia terlupa. yela...kelas dia seminggu sekali ja. hari lain keje. so wajar jugaklah dia terlupa. hmm...xpa la hrp next week dia x lupa lg...

hari ni jugak hubby dah pun snap gambar ruang kelas komputer. mungkin by tomorrow saya akan uploadkan dalam blog ni. Apa-apa pun semuanya terpulang pada masa dan waktu yang saya sempat.

Selain dari tu, saya jugak sedang menanti email dari web master PTPTN. Saya dah pun dapat pertukaran pinjaman dari 3% kepada pembiayaan ujrah 1%. Maklumat telah pun dikemaskini. Menurut balasan dari pihak web master, dokumen yang seterusnya akan dihantar melalui email. Lama jugak saya menunggu sampai hari ni, email dari pihak PTPTN belum diterima. Hmm....xpala mungkin agak lama sikit prosedurnya. Yela...bkn saya sorang yang dapat pinjaman PTPTN. Ramai lagi student. Mestilah lambat sikit untuk diproses. Setakat ni secara keseluruhan baki pinjaman saya hanya tinggal lagi RM 1,615.49. InsyaALLAH hutang ini akan saya langsaikan.


















No comments:

Post a Comment