Kekuatan Hati

Ya Allah, Engkau mengetahui bahwa hati-hati ini telah berhimpun dalam cinta
pada-Mu, telah berjumpa pada menunaikan ketaatan pada-Mu, telah bersatu dalam
berdakwah untuk kembali pada-Mu, telah berpadu dalam membela syariat-Mu.
Kukuhkanlah ya Allah ikatannya. Kekalkanlah cintanya. Tunjukilah jalan-jalannya.
Penuhilah hati-hati ini dengan nur-Mu yang tidak pernah pudar. Lapangkanlah
dada-dada kami dengan limpahan keimanan kepada-Mu dan keindahan bertawakal di
jalan-Mu.


Ameen ya rabbal alamin.

Friday, November 26, 2010

Saya dah kembali di Pendang....hehehehe..

Setelah seminggu berada di kampung ku di Sungai Petani, kini saya dah kembali berada di Pendang. Telah berada di tempat yang sewajarnya. Yela...tempat isteri kan di sisi suaminya....Kini saya kembali menjalankan tanggungjawab saya sebagai isteri kepada suamiku. Saya dah selamat sampai di Pendang pukul 11.45pagi tadi. Alhamdulillah.....

bermula esok...kelas komputer yang saya jalankan akan beroperasi semula setelah seminggu bercuti. InsyaALLAH...semoga semuanya berjalan dengan lancar.....banyak lagi cerita yang nak dikongsi bersama. Nanti bila ada masa, saya akan updatekan entry terbaru.....

No comments:

Post a Comment